Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить три групи предметів: одну зверху та дві нижче. У ході виконання вправи потрібно порахувати кількість обʼєктів у верхній групі, після чого зробити те саме з іншими двома і порівняти їхню кількість. Дитина має вибрати, у якій з нижніх груп предметів на один більше, ніж у верхній. Складність у тому, що кожна група по-різному виглядає, хоча всі обʼєкти й однакові., Наприклад, якщо загальна кількість предметів у групі складає сім штук, то вони можуть йти й в один ряд, й групуватися в дві малі групи по три і чотири, або мати два ряди, де в першому 5, а в другому – два обʼєкта тощо. Загальна кількість предметів коливається від одного і до десяти, тож кожна група виглядає відмінно від іншої. Тому дитині доведеться бути уважною і опиратися у відповіді саме на власні навички арифметики. Таке різноманіття не тільки не дасть дитині нудьгувати, а ще й розвиває в неї розуміння універсальності навичок лічби, адже можна порівняти кількість предметів навіть тоді, коли обʼєкти порівняння відрізняються один від одного.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.7
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування