Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа має вигляд класичної гри, у процесі якої дитина йде від одного обʼєкта до іншого за намальованою лінією. На екрані учень бачить кількох персонажів в одному боці та групу повʼязаних з ними предметів – в іншому. З кожним персонажем має звʼязок один предмет. Цей звʼязок виражається контурною лінією, яка повʼязує малюнки між собою. Складність вправи полягає у тому, що всі ці лінії переплутані між собою. Над картинкою міститься саме завдання, у якому вказано, шлях до якого з предметів або персонажів треба відстежити. У ході виконання вправи учень має знайти, з яким обʼєктом повʼязаний вказаний у завданні предмет, «пройшовши» по заплутаній контурній лінії. Коли дитина це робить, то не дивлячись на те, чи правильну відповідь вона дала, переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані зображено вже зовсім інший малюнок, з новими предметами, персонажами та іншим положенням контурних ліній, що їх повʼязують. Це завдання має сильний акцент на ігровій частині, тож дитині буде цікаво шукати, наприклад, яке звірятко зʼїло малинку. Але разом з тим ця вправа розвиває аналітичні здібності, вміння робити логічні висновки та увагу.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.4
З'єднуємо предмети
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування