Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як учень засвоює вміння порівнювати, аналізувати кількість зображених предметів, визначаючи, на якій з картинок їх менше або більше, наступний крок для кращого оволодіння арифметичною операцією віднімання є безпосередня зміна кількості предметів самим учнем. В ході виконання цієї вправи дитина бачить два ряди обʼєктів, перелічує й порівнює їхню кількість. Після цього, користуючись мишкою, вона має самостійно забрати у одному з рядів один предмет так, щоб кількість обʼєктів на картинці відповідала завданню, наприклад, щоб у верхньому ряді було на один менше, або навпаки. Якщо учень дасть вірну відповідь, зʼявиться нове зображення з іншими обʼєктами у іншій кількості. Незмінною залишається тільки одна умова завдання: зменшувати число предметів треба тільки на один. Таким чином, завдяки варіативності умов виконання цієї вправи, учень ліпше засвоює віднімання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.11
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування