Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані перед учнем три групи обʼєктів. Верхня – орієнтир, саме з нею потрібно звірятися, аналізуючи кількість у інших двох, які знаходяться нижче. Учень підраховує кількість зображених предметів у всіх трьох групах. Далі він має порівняти їхню кількість та вибрати з двох розташованих знизу груп ту, в якій кількість предметів на один менша за число таких самих предметів у верхній групі. Якщо учень дає правильну відповідь, у всіх трьох зʼявляється інша кількість нових обʼєктів, але завжди від одного до десяти. При цьому на малюнку ці предмети можуть бути розташовані не тільки в ряд, а як завгодно, наприклад згруповані по кілька малих груп, або бути розташованими у два нерівні ряди. Тож замість того, аби орієнтуватися суто на порівняння зображень, учень має кожного разу перераховувати предмети у кожній групі, що тренує памʼять та навички лічби. Таке тренування – перший крок до засвоєння теми віднімання, оскільки принцип вибору за кількістю обʼєктів змінюється з більшого на менший.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.9
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування