Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа має досить сильний ігровий аспект. У ході виконання цього завдання учень має шукати скарби та знаходити їх, як справжній пірат. Для цього перед дитиною зображено таблицю. У ній два ряди і всього чотири стовпчика. Більшість клітин таблиці позначені хрестиком, і тільки на одній намальовані золоті монети. Під таблицею, яка, власне, і є мапою, зображено кілька мішечків, що розташовані у такому ж порядку, як і клітинки таблиці. Дитина має співвіднести розташування монет відносно інших квадратиків у таблиці. Таким чином учень зрозуміє, у якому з мішечків знаходиться золото. Вибравши вірний мішечок, він відкриє скарб і перейде на наступний рівень вправи, де на нього чекатимуть нові умови пошуку золота. При цьому кожний етап супроводжується ілюстраціями: пірати, пальми, мапи – все, щоб дитина відчула себе справжнім шукачем пригод. До того ж при натисканні на вірний мішечок він розкривається, і показується золото у ньому. Це робить дану вправу особливо цікавою для дитини. За допомогою цього завдання учень вчиться співзіставляти різні частини зображення. Також ця вправа розвиває уважність та зосередженість.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.10
Знаходимо скарб
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування