Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень навчиться розпізнавати різні частини цілого, зможе відрізнити третину від четвертини, треба закріпити це вміння за допомогою практичного завдання. У ході виконання цієї вправи учень здобуде важливий досвід у роботі з дробами, які поки що мають не цифровий, а ілюстративний вигляд. На екрані перед учнем міститься фігура, як поділена на рівні частини. Деякі з них зафарбовані одним кольором, тоді як інші – другим. Тож дитині буде легко відрізнити частини цілого. Над цим малюнком міститься завдання, у якому вказано, що треба вказати, яку частину фігури займає той чи інший колір. Важливою особливістю даної вправи є те, що частини, про які йде мова, не обовʼязково обʼєднані в одне ціле. Наприклад, на екрані перед учнем може міститись зображення круга. Сегменти помаранчевого кольору чергуються з сегментами білого. Всього їх чотири, отже, кожен сегмент займає чверть обʼєму фігури. Проте, оскільки сегментів кожного кольору по два, сумарно кожен колір займає половину, а не чверть обʼєму кола. Учень має не тільки дивитись на кожну частину окремо, а й сумувати всі частини того кольору, який вказано у завданні. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру, тільки фігура буде новою, а також її ділення на частини – іншим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.4
Частини фігури
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування