Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливість ділення, яка відрізняє його від будь-якої іншої математичної дії із вже вивчених дитиною, полягає у не універсальності її складових частин. Перемножити між собою можна будь-які числа, як і додати. Зменшуване має бути більшим за відʼємник, але це – єдине обмеження для віднімання. А от з діленням все складніше. Далеко не всі числа діляться на три або, скажімо, шість. Чим більше дільник, тим менше є чисел, які можна на нього поділити. Це повʼязано з внутрішньою логікою самого процесу, адже ділення – це дія, при виконанні якої початкове число треба розділити на рівні частини у певній кількості. А не кожне число можна рівно розділити на, скажімо, вісім. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме свої знання того, які числа діляться на задані. На екрані перед учнем є завдання, де вказано дільник. Під завданням є малюнок, де на деяких його елементах, наприклад, на яблуках, що звисають з дерева, нанесені числа. Деякі з них діляться на вказане у завдані число, а деякі – ні. Ті, що підходять для ділення, треба передати персонажу, який знаходиться біля дерева. Для цього необхідно, щоб учень спробував поділити числа з плодів на дільник із завдання. Поступово, виконуючи цю вправу і рухаючись між етапами (а для переходу на новий рівень треба просто передати потрібні обʼєкти герою), дитина краще запамʼятає, які числа діляться на вказані у завданні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.5
Ділення до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування