Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Зазвичай для роботи з досить великими числами, які виходять за межі першої десятки, використовуються цифри. Але іноді корисно, коли учень сприймає кількість безпосередньо через групу предметів. Саме такий формат роботи і використовується у цій вправі. На екрані перед дитиною зображено дві групи предметів. Кожна група кількісно досить велика і може налічувати навіть кілька десятків обʼєктів. Між цими зображеннями міститься знак додавання. Учень має перелічити, скільки в кожній групі обʼєктів. Під малюнком знаходиться кілька математичних прикладів, що мають дію додавання. У них використовуються цифри. Дитина серед них обирає той, який відповідає малюнку вгорі. Коли учень це робить, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії, але як предмети в групах (кількісно та якісно), так і приклади під малюнком будуть вже іншими. Важливо, що завдяки цій вправі учень навчиться швидко рахувати предмети, візуально сприймати їх та опрацьовувати. Окрім того, всі приклади, які подаються під малюнком на кожному з етапів завдання, є повними, тобто мають також і відповідь – суму двох доданків, але потрібно бути уважним – не всі відповіді є правильними.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.8
Додавання за картинками в межах 100
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування