Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цифри використовуються для графічного перенесення числа на папір, тобто зображення кількості певних предметів спеціальними компактними символами. Коли йде мова про підрахунок, скажімо, десятків, чи навіть сотень предметів, звісно, не зручно малювати їх, а от цифри передають кількість у досить зручній формі. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься «перекладати» поняття про кількість з форми малюнка предметів на мову цифр. На екрані перед учнем міститься приклад, що має дію додавання. Є дві групи предметів, які грають роль доданків, між ними стоїть знак «плюс», а після них – знак рівності, з іншого боку від котрого міститься зображення обʼєднаних груп, тобто сума. Учень має порахувати кількість предметів у кожній групі та вписати її у відповідну порожню клітинку шиферним знаком. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де буде зображення вже інших предметів. Важливо, що зображені обʼєкти в обох групах в цілому схожі, але відрізняються за певною ознакою. Наприклад, у обох доданках пончики, але різного кольору. Відтак, побачивши суму, яка складатиметься з пончиків обох кольорів, учень зрозуміє, яка частина суми належала до якого саме доданка.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.7
Додавання за схемою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування