Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Свобода у лічбі та використанні математичних операцій досягається тільки у тому випадку, якщо у дитини є розуміння структури процесів, які відбуваються з числами. Наприклад, те, що додавання двох чисел може дорівнювати не тільки одному числу-сумі, а й іншому виразу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься створювати тотожні числові вирази з дією додавання. На екрані перед учнем міститься типовий приклад, де є два доданки, після котрих є знак рівності. Але замість суми там знаходиться інший приклад додавання з іншими числами. Чому в такому разі використовується знак рівності, якщо цифри використовуються різні? Справа в тому, що один з доданків у другому виразі пропущено. Учень має зрозуміти, яку цифру слід вписати у порожню клітинку, щоб вирази стали тотожними. Наприклад, якщо по одній стороні від знака рівності «5» додається до «7», а з іншого боку є цифра «8», значить вписати треба цифру «4». Отже, виконуючи це завдання, дитина має спочатку знайти суму двох відомих доданків, а потім або від цієї суми відняти відомий доданок з приклада з одного боку від знаку рівності, або просто порівняти між собою числа. Таким чином, учень усвідомлює, що одну й ту саму суму можуть дати зовсім різні числа при додаванні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.12
Доповнення виразу
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування