Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Наглядність – це одна з головних переваг рахування у стовпчик. Коли одиниці знаходяться під одиницями, а десятки – під десятками, дитині набагато простіше працювати з числами. У ході виконання цього завдання учень зіткнеться з досить нетиповим поглядом на дію додавання, адже для виконання вправи учню доведеться використати протилежний процес. На екрані перед учнем міститься математичний приклад додавання, який має формат дії у стовпчик. Особливість у тому, що сума, тобто результат дії, вже є відомою. Також відомим є і один із доданків. Знайти залишається тільки інший. Яким чином? У цьому допоможе віднімання. Оскільки сума – це і є обʼєднаня доданків, для знаходження одного з них треба від суми відняти відомий доданок. Коли учень це робить, то число, яке вважає правильною відповіддю, вводить у пусту клітинку. Після цього починається новий етап вправи, де треба виконати дію аналогічного характеру. Особливість додавання у тому, що доданки є рівнозначними. Це означає, що прийом з відніманням відомого доданка від суми однаково правильно і ефективно використовується як для пошуку першого, так і для пошуку другого доданків.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.15
Доповни стовчик
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування