Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже навчився працювати з годинником у різних манерах та формах. Тепер треба навчитись використовувати це вміння у життєвих ситуаціях, адже годинник – це річ, перш за все, побутова, необхідна для щоденного використання. Чим більш впевнено дитина зможе ним користуватись, тим краще. На екрані перед учнем міститься малюнок, на якому зображено кімнату. Ця ілюстрація багатокомпонентна, яскрава, деталізована і виповнена дуже якісно, щоб учню було приємно виконувати завдання, для якого візуальний ряд має таке велике значення. Серед обʼєктів інтерʼєру є цифровий годинник, що вказує на певний час. У завданні, яке сформульовано над малюнком, міститься питання про те, коли саме той чи інший персонаж виконував певну дію. Учень знаходить на малюнку годинник і розуміє, про який період доби йде мова. Після цього залишається тільки обрати його, правильний період дня чи ночі, серед інших варіантів, які вказані під малюнком. Коли дитина це робить, починається наступний етап, де буде описана інша дія, а показник годинника буде новим. Завдяки цій вправі у свідомості учня формуються сталі асоціативні звʼязки між певними годинами та періодом доби, що дуже корисно для того, щоб вміти користуватись годинниками швидко та без помилок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.13
Коли це сталося?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування