Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Зазвичай використовуються додаткові стимулюючі засоби, які мають посилити цікавість дитини до виконання тих чи інших вправ, дати зрозуміти учню, що математика – це не просто суха наука, яка може знадобитись тільки за шкільною партою для отримання кращої оцінки, а дисципліна, котра дійсно потрібна (принаймні на базовому рівні) у повсякденному житті. Наприклад, таким стимулюючим засобом є текстовий формат задачок або ж, скажімо, ілюстрація цифр у вигляді тих чи інших обʼєктів. Але коли йде мова про гроші, математика стає суто практичною і перестає здаватись теоретичною наукою, адже рахування грошей – це те, з чим стикається людина фактично кожного дня. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати найбільш розповсюджену операцію з грішми – купівлю. На екрані перед учнем є набір з кількох банкнот різного номіналу. У завданні названо предмет, котрий має певну чітку вартість. Серед банкнот треба вибрати кілька, які у сумі відповідають цій ціні. Таким чином учень «купить» названий обʼєкт. Важливо, що завдання має певний простий сюжет, згідно з яким зображений обʼєкт може бути, скажімо, подарунком, котрий треба після купівлі передати тому чи іншому персонажу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.12
Купівля за гривні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування