Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина вивчить одиниці виміру, навчиться з ними працювати та освоїть правила взаємодії одних одиниць з іншими, залишається тільки використати ці знання та вміння на практиці. Ця вправа є методом тренування практичного вміння визначати, на скільки один обʼєкт довший за інший. На екрані перед учнем зображено малюнок. На малюнку зображено два обʼєкти. Під ними є лінійка. Учень сам бере лінійку (курсором чи пальцем, якщо працює з сенсорним пристроєм) і підносить до обʼєктів. Важливо памʼятати, що довжина визначається від нуля. Коли учень визначив довжину кожного обʼєкта, залишається від більшої величини відняти меншу – це і буде те, на скільки сантиметрів один предмет більший за інший. Результат треба ввести у порожню клітинку, яка знаходиться під малюнками. Коли дитина це робить, починається новий етап, де треба виконати аналогічне завдання, але обʼєкти на малюнку будуть іншими, а також іншого розміру. Навіть у випадку помилкової відповіді дитина все рівно продовжує рух між рівнями – просто спочатку на екрані зʼявиться правильний варіант під помилковим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.2
На скільки довший?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування