Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Такі поняття як «парність» та «непарність» дають змогу дитині зрозуміти принаймні базову ідею ділення. У ході виконання цього завдання учень ознайомиться саме з цією темою. На екрані перед учнем міститься зображення кількох ємкостей. На кожній з них нанесено свою цифру. Всі числа різні, всі вони далекі на числовій прямій одна від одної. Але дві з них парні, а третя – ні, або ж навпаки (це залежить від етапу завдання). Також на екрані міститься зображення певного персонажа, який тримає обʼєкт. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб цей обʼєкт перемістити до потрібної ємкості. У формулюванні завдання, яке є над зображенням, вказано, яку саме цифру має відшукати учень цього разу: парну чи непарну. Ємність з нею й потрібна дитині. Важливо, що учень, виконуючи цю вправу, не тільки розуміє сам сенс поняття парності, а й усвідомлює, що воно є властивим фактично для будь-якого числа, адже всі вони без винятку діляться на два типи: ті, які можна розділити навпіл на рівні частини (тобто поділити на два),і ті, з якими це не вийде. І коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічну дію, тільки числа, як і малюнки (а також формулювання завдання) будуть новими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.4
Парна і непарна кількість
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування