Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Перший тип ділення, яке вивчатиме учень – це ділення на два, тобто можливість розділити число на дві рівні частини. Але зробити це можна далеко не з усіма числами: тільки з парними, тоді як непарні на два не діляться. У ході виконання цього завдання дитина закріпить вміння відрізняти парні числа від непарних. На екрані перед учнем міститься ряд предметів. На екрані міститься зображення кількох різних обʼєктів. Їх досить багато, і під кожним вказано свою цифру. Під предметним рядом є зображення персонажа – дівчинки, або хлопчика. Їм треба допомогти. У завданні, формулювання якого бачить дитина над малюнком, вказано, предмети з якими номерами треба віддати персонажу: з парними чи з непарними числами – це залежить від етапу завдання. Учень аналізує зображені цифри і робить висновок щодо того, які з прикріплених до них предметів треба знайти персонажу. Важливо, що обʼєктів на екрані зображено багато, тож учню доцільніше не намагатися розділити кожен номер на два: достатньо просто перевірити, чи ділиться на два остання цифра кожного числа. Якщо так – значить число парне, а як ні – то непарне. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап, де будуть нові зображення та інший персонаж, якому треба допомогти.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.5
Парні і непарні числа
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування