Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого геометричні фігури мають певний звичний для учня спосіб зображення. Наприклад, зазвичай трикутник зображують так, що одна з його сторін йде горизонтально, ніби як опора для фігури. Така традиція зображення геометричних явищ дещо шкідлива, адже дитина звикає сприймати фігуру тільки так, а не інакше, і губиться, якщо фігуру перевернути чи перемістити. Проте через переміщення у просторі фігура не змінює властивостей, котрі визначаються виключно кількістю та співвідношенням сторін та кутів. Тому дуже важливо, щоб дитина навчилась впізнавати та розрізняти фігури, котрі були переміщені у просторі. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на білому тлі знаходиться зображення геометричної фігури та поріч та сама фігура - але в іншій позиції. Диниті потрібно з'ясувати, фігури перемістили в інше положення - чи обернули навколо своєї осі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Переміщення та обертання фігур
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування