Як відомо, ділення так само тісно повʼязане з множенням, як віднімання – з додаванням. Адже ділення і множення є протилежними процесами. У ході виконання цього завдання дитина переконається у цьому. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, що містить дію ділення. Завдання має два етапи, і перший – типовий. На ньому необхідно просто вирішити цей приклад, знайшовши частку, тобто вписавши у порожній квадратик після знаку рівності число, яке є результатом ділення двох чисел. Другий етап полягає у тому, щоб вибрати з-поміж кількох прикладів з дією множення, які знаходяться під цим виразом, той, який є з ним тотожним, тобто взаємоповʼязаним. Зробити це досить легко, памʼятаючи, як елементи одного прикладу переміщуються під час зміни дії на протилежну і утворення нового. Частка і дільник – це множники, тоді як ділене – добуток. Саме міняючи місцями числа у такому порядку, дитина зможе зрозуміти, який з прикладів повʼязаний з прикладом з діленням. Коли учень виконує обидва етапи вправи, то проходить на наступний рівень завдання, де треба знову виконати ділення і знайти тотожний вираз з множенням, але числа, звісно, будуть вже інші. Поступово дитина навчиться робити свій вибір швидко, розуміючи, як числа взаємодіють один з одним і протилежних виразах. Завдяки цьому учень зможе як множити, так і ділити більш впевнено, а кількість помилок стане мінімальною.