Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Не менш поширене, важливе і актуальне в роботі з фігурами поняття, ніж поняття периметру, це «площа». Площею у контексті матеріалу для школярів цього віку називається розмір поверхні двовимірної фігури. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з даним поняттям та вивчить його. На екрані перед дитиною міститься зображення геометричної фігури. Вона розділена на певну кількість рівних квадратиків. Справа в тому, що площа вимірюється у квадратних одиницях, тобто квадратах, чия довжина і ширина дорівнюють, скажімо, сантиметру, дециметру, кілометру – в залежності від обставин. Щоб дізнатись площу фігури, треба порахувати, скільки цих квадратних одиниць вона в себе вміщує. Для цього учень просто рахує кількість цих квадратиків, а число, яке виходить у результаті, вводить у спеціальне порожнє поле, що знаходиться під зображенням фігури. Ця тема підводить до теми множення, адже значно швидше було б помножити квадратики, що знаходяться вздовж лінії довжини фігури на квадратики, які знаходяться вздовж лінії ширини. Але поки учень ще не вивчив множення як окремої дії, достатньо і просто механічної лічби. Коли дитина вводить число-результат, то проходить на новий рівень, де на дитину чекає інша фігура.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.3
Поняття площі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування