Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень вже ознайомився з різними типами годинників, навчився впізнавати час та знає, в чому головні особливості кожного, необхідно відточити ці навички за допомогою практичних вправ. Це завдання розвиває розуміння показників годинників, покращує орієнтацію в тій інформації, яку вони подають. На екрані перед дитиною міститься зображення двох цифрових годинників. Вони за показниками близькі одне до одного (наприклад, обидва показують тридцять хвилин), але мають суттєву відмінність у поданій інформації. Учень має проаналізувати, в чому ця відмінність, що вона означає та який годинник випереджає інший. Після цього дитина має поставити між ними відповідний знак: «дорівнює», «більше» чи «менше». Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де буде нова пара годинників з іншою інформацією. У цій вправі є невелика пастка. Перше, на що має звертати увагу учень, це години. Саме вони є орієнтирами. Тільки якщо години рівні, є сенс дивитись на показники хвилин. Якщо ж навіть у першому годиннику «34», а у другому «54» хвилини, але саме перший має «9» годин проти «8» у другого, то знак «більше» має повертатись широким боком саме до нього.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.6
Порівняння годинників
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування