Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень вже зрозумів, що таке вершини та ребра у тривимірній фігурі, як вони розташовані та як взаємодіють між собою у побудові цієї фігури, треба зробити наступний крок і навчитись працювати з ними. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься роботи саме це. На екрані перед учнем міститься зображення цілого ряду обʼємних фігур. Учень має порівняти їх між собою і прийти до висновку, де ребер та вершин найменше, а де – найбільше. В залежності від завдання, яке сформульовано над малюнком, учню треба знайти та виділити фігуру, яка відрізняється серед інших у цьому сенсі. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на екрані будуть інші тривимірні фігури. Учень має памʼятати, що рахувати треба всі ребра та вершини, в тому числі і ті, які складаються переважно з умовно невидимих сторін. Важливо, що ця вправа допомагає учню краще зрозуміти обʼємні фігури. Наприклад, два паралелепіпеда, які відрізняються кольором та довжиною ребер. Учень сприймає їх як дві різні фігури, але, коли він порахує кількість вершин та ребер у кожній, то зрозуміє – вони належать до одного виду. Навіть якщо у відповіді на питання етапу дитина схибить, то все рівно пройде на новий рівень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.4
Порівняння за вершинами або ребрами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування