Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Серед купюр представлені тільки гривні певного номіналу: вартістю у одну, дві, пʼять, десять, двадцять, пʼятдесят, сто, двісті і пʼятсот гривень. Відтак нема купюр номіналом у, скажімо, вісім гривень за одну банкноту. Якщо людина хоче набрати таку суму, вона може це зробити, зібравши такий набір купюр, щоб їхня загальна вартість відповідала бажаній, наприклад, одна пʼятигривнева купюра і три одногривневі. Тому дуже важливо, щоб дитина навчилась швидко працювати з банкнотами і впізнавати їх номінал за зовнішніми ознаками. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься саме у цьому. На екрані перед дитиною розташовано ряд банкнот. Їх треба розташувати, скажімо, у порядку зростання номіналу, або ж у порядку спадання – в залежності від того, що саме вказано у завданні до вправи. Коли учень переміщує купюри так, як від нього вимагають, то проходить на новий етап, де буде інший набір купюр у іншій послідовності. Виконати цю вправу досить легко, тому з кожним етапом швидкість дій дитини зростатиме, як і впевненість у роботі з грошима. Дуже важливо, щоб у майбутньому учень навчився виконувати роботу з грошима практично без уповільнень, машинально. Ця вправа допомагає розвинути такі можливості.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.10
Порівняння гривень
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування