Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа слугує для закріплення навичок дитини у роботі з годинниками як з головним інструментом виміру часу. Коли учень вже навчився сприймати і опрацьовувати інформацію, яка в годинника подається, коли дитина вже вміє перекладати з «мови» аналогових годинників на цифрові, залишається тільки відточити ці вміння, аби учень міг користуватись ними більш впевнено та вільно. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з послідовністю цих приладів для виміру часу. На екрані перед учнем є цілий ряд годинників. Всі вони показують різний час, але розташовані не у хаотичному порядку. Якщо на першому годиннику, скажімо, половина першої, то на другому – перша, а на третьому – половина другої години. Учень аналізує зображення і розуміє принцип, за яким створена ця послідовність, те, який проміжок часу встановлено між годинниками. Послідовність не є повною – кількох годинників бракує. Під ними є декілька цих приладів, які теж показують різний час, але тільки один-два з них підходять для того, щоб стати частиною послідовності. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти, які саме. Після цього залишається тільки перемістити їх у предметний ряд, до інших годинників, між показниками яких є певний інтервал. На кожному етапі цей інтервал буде іншим.

Теги

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.12
Послідовність часу
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування