Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з цифрами – не єдиний важливий інструмент тренування математичних навичок. Послідовність предметів теж є важливою темою, сприйняття і розуміння якої дасть дитині можливість краще оволодіти математичними вміннями. На екрані перед учнем зображено послідовність трьох елементів. Їхня кількість різна, але, аналізуючи зображений предметний ряд, дитина зуміє вловити систему, за якою ця послідовність була побудована. Певна кількість предметів зображені у рядок, а під ними є ряд пустих квадратів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб за допомогою зображень всіх елементів послідовності відтворити в нижньому рядку верхній. Зробити це можна, переміщуючи кожне зображення предмету на своє місце, у свій квадратик, дублюючи послідовність, зображену зверху. Коли дитина це зробить, то пройде на новий рівень вправи, де треба буде виконати аналогічні дії вже з іншими предметами та іншою послідовністю. Важливо, що зображення предметів змінюється на кожному етапі, адже це компенсує однотипність механіки виконання завдання і робить його більш цікавим для учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.1
Повторюємо послідовність
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування