Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вміння працювати з числами лише тоді можна назвати дійсно засвоєним, якщо учень робить це вільно. А свобода приходить тільки тоді, коли учень не просто виконує ту чи іншу дію з числами, а й розуміє звʼязок між різними діями або просто різними числами. У ході виконання цього завдання дитина навчиться впізнавати тотожні вирази, тобто приклади додавання, які мають різні доданки, але одну й ту саму суму. На екрані перед учнем міститься малюнок. На ньому зображено певну ситуацію, де фігурує приклад. При цьому числа є тільки одним з багатьох елементів ілюстрації. Наприклад, числовий вираз представляється у якості фрази у діалозі між двома співрозмовниками. Під малюнком є зображення відразу кількох інших різних прикладів з додаванням. Учень має з-поміж них обрати такий, чия сума була б такою ж, як і у того приклада, який міститься зверху, на малюнку. Таким чином учень обирає тотожні вирази: їхні складові частини різні, але результат дії один і той самий. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап вправи, де буде інший малюнок з новим прикладом та нові вирази у якості варіантів для вибору. Учень на кожному етапі виконує дію додавання кілька разів і поступово тренується впізнавати, сума яких чисел дає у результаті потрібне число.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.13
Рівні вирази за значенням
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування