Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Графіки – це не просто зручний формат подання інформації. Перш за все, графік є корисним інструментом, практичним і зручним для того, щоб порівняти між собою числові показники з того чи іншого питання. У ході виконання цієї вправи учень навчиться використовувати графіки за своїм призначенням, повноцінно з ними працювати. На екрані перед дитиною міститься досить обʼємний графік, який слугує ілюстрацією тої чи іншої числової інформації і водночас інструментом порівняння різних величин. Над графіком містяться умови задачки. Наприклад, графік розбито на сім стовпчиків – по одному на день тижня. У задачці сказано, що кожного тижня дитина (чиє зображення також є на екрані) вирішувала певну кількість прикладів. Отже, висота кожного стовпчика вказуватиме на кількість вирішених персонажем прикладів за кожен із днів. За висотою їх можна і порівняти, а окрім того, стовпчики закінчуються на певній числовій позначці, тож учень, якщо цього потребує умова виконання завдання, може також і знайти дані за конкретний день. Коли дитина виконує те, про що йде мова у задачці, то проходить на новий етап, де графік, «сюжет» та інші умови рішення вправи будуть новими. Важливо, що ця вправа допомагає краще орієнтуватись у графічній інформації.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.6
Робота з графіком
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування