Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже знає про математичні приклади, які містять дії додавання та віднімання, все, що необхідно для ефективного користування ними. Але у ході виконання цього завдання учень зрозуміє внутрішню логіку побудови таких прикладів за допомогою образних інструментів. На екрані перед дитиною міститься зображення математичного прикладу, де певні складові частини виражені не цифрами, а сторонніми, здавалося б, предметами. Проте інша частина складається з цифр, а приклад «працює», тобто дія дає певний числовий результат. Отже, за образами сторонніх предметів ховаються числа. Залишається тільки з'ясувати, які саме. Зробити це дитина може за допомогою логічного мислення і свого знання складників математичних дій. Наприклад, якщо відома сума, що складає, скажімо, цифру «20», а доданками виступає два однакових каченяти, значить, за цими «масками» ховається пара однакових чисел. Яка пара однакових чисел дає у сумі при додаванні число «20»? Йде мова про число «10», адже тільки при додаванні двох десятків в результаті буде така сума. Учень таким чином обчислює складові частини кожного прикладу, які будуть змінюватись на етапах вправи. Результат своїх міркувань у цифровому форматі учень вводить у  вираз, що знаходиться під малюнком. Цей вираз містить зображення цього предмета та знак рівності, після якого треба вписати цифру, зашифровану під ним.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.3
Розшифруй вираз
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування