Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень у одному з минулих завдань вже навчився обирати найбільш високі та найбільш низькі обʼєкти. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиметься у тому, щоб створювати послідовності обʼєктів за висотою як за єдиним критерієм для їхнього відбору. У ході виконання цього завдання дитина буде не просто обирати той чи інших обʼєкт, а створювати послідовність, керуючись даною ознакою. На екрані перед учнем міститься ряд обʼєктів, наприклад, представники живої природи. Тваринки завжди цікаві дітям, тож завдання, де використовуються їхні образи, неодмінно привертають увагу учнів та стимулюють їхню концентрацію. Тварин зображено кілька, всі вони різні, а малюнки якісні і деталізовані, так що учень легко впізнає свого улюбленого пса або леопарда. Всі звірі різні за висотою. Учень має перемістити їхні зображення так, щоб вони створювали послідовність зростання чи спадання, тобто або від меншого до більшого, або навпаки. Причому довжина, ширина та інші критерії не беруться до уваги – тільки висота. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап вправи, де будуть інші обʼєкти та нове завдання. І навіть якщо учень помилиться і невдало розташує тваринок, то все рівно пройде далі, просто спочатку побачить правильний варіант послідовності звірів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.3
Розташування за висотою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування