Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У більшості випадків у сучасному житті для написання чисел використовуються так звані арабські цифри. Історія їхнього походження по-своєму цікава і налічує багато віків, але окрім них існує ще кілька систем, які також використовуються для передачі кількості на письмі універсальними символами. Використання арабських чисел – лише спосіб уніфікувати цифри для будь-якої мови та культури. Ще одна дуже популярна система, яка лише трохи поступається арабській – римська. Римські цифри досить легко написати, система їх взаємодії для складання з кількох символів одного великого числа теж відносно проста. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з римськими цифрами. На екрані перед учнем міститься малюнок, який зображує кількох дітей, що тримають дошку з римською цифрою. Наявність додаткових персонажів сюжетно ускладнює вправу, робить її більш цікавою та стимулює концентрацію дитини більше, ніж якби на екрані зображувалися тільки цифри. Завдання учня полягає у тому, щоб у пустий квадратик під малюнком ввести арабський, себто звичний, еквівалент римської цифри.  Коли дитина це зробить, то перейде на новий етап завдання, де цифра буде іншою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.6
Римські числа ( І,ІІ,ІІІ,V,X,L)
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування