Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Цікава особливість геометричних фігур полягає у тому, що в одній великій може «ховатись» багато менших завдяки лише одній-двом вдало нанесеним лініям. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у цьому. На екрані перед дитиною міститься зображення геометричної фігури, на яку нанесли лінію. Вона проходить крізь всю фігуру і ділить її на дві частини. Учень, можливо, спочатку сприймає фігуру як одну велику, але розділену на частини, а можливо – як дві менші, які були обʼєднані разом. Так чи інакше, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб він порахував, скільки фігур на екрані всього, великих і малих. Дитина має за допомогою логіки зрозуміти, що разом малі фігури обʼєднуються у велику, яку треба вважати окремою. Таким чином, якщо, скажімо, на екрані розділений навпіл прямокутник, то фігур три: два менших квадрати і великий прямокутник, який, власне, було розрізано лінією. Варіанти того, скільки на екрані фігур, у вигляді цифр знаходяться під малюнком. Учень обирає той, що на його думку є правильним, після чого проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншою фігурою. Навіть у випадку помилки дитина все рівно проходить далі, просто спочатку побачить перед собою правильний варіант кількості фігур.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.2
Скільки фігурок приховано?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування