Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина навчиться більш вільно використовувати цифрові позначення кількості предметів. Для цього, як і у кількох минулих вправах, але дещо у більш складній формі, використовується метод порівняння прикладу, складники якого з одного боку мають вигляд ілюстрацій, а з іншого – цифр. На екрані перед дитиною міститься зображення числового виразу, який містить дію додавання. Зверху його складові частини виконані у вигляді малюнків. Кожен доданок – це група обʼєктів, зображених у певній кількості разом. Між ними є математичні символи, які передають дію додавання. Під цим малюнком є цифровий математичний приклад, який є тотожним до того, який знаходиться зверху. Але цифровий приклад є неповним. Натомість деякі його елементи наявні, а на місці інших – просто порожні клітинки. Приклад, де доданки виконані у вигляді ілюстрацій, служить орієнтиром. Учень аналізує кількість предметів у кожному доданку, після чого у пропущені клітинки записує цифру, яка йому відповідає. Після цього дитині залишається тільки знайти суму кількох доданків. Вказавши в кінці її, учень проходить на новий етап, де на нього чекатиме інший приклад та нові малюнки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.16
Складаємо приклад за картинками
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування