Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Числа – лише символи, але дуже важливі для використання у повсякденному житті, адже з їхньою допомогою можна передати кількість майже будь-яких предметів. Ця універсальність числових знаків робить їх дуже зручною. У ході виконання цього завдання дитина буде з`ясовувати, де одне числове значення більше за інше. На екрані перед учнем і зображено як раз таке значення: дві цифри, між ними знак «більше» або «менше». Вираз правильний – кутик символу розвернуто до меншого числа. Над і під виразом міститься напівпрозорий ряд предметів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити кількість предметів так, щоб вона відповідала цифрам. Виділяти по одному не треба – коли учень наводить курсор чи торкається на сенсорному екрані будь-якого малюнка в ряду, виділяються разом з ним всі ті, що знаходяться зліва від нього, тож одним дотиком можна виділити відразу з десяток намальованих грушок чи інших обʼєктів. Коли учень їх виділяє, вони стають більш насиченими кольором та перестають бути напівпрозорими. Після того, як дитина виділить правильну кількість предметів як над, так і під виразом, почнеться новий етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.7
Складання предметної нерівності на основі числової
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування