Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Різні завдання з різних розділів, які вже вчила дитина, наштовхувала її на тему ділення. Головне, на початку вивчення цього розділу математики, – дати учню правильне розуміння цієї дії, аби він міг дійсно її осягнути і використовувати принципи та логіку цього процесу для будь-яких чисел у майбутньому. Дуже важливо, аби ділення не перетворилось відразу на механічно завчену дію. Саме тому першим завданням у цьому розділі є ділення чисел на пʼять. Ділити на пʼять, як і множити, досить легко. Числа, які діляться на цю цифру, самі закінчуються на пʼятірку, або ж на нуль, тож учню буде досить легко запамʼятати, як вони співвідносяться між собою. але головний акцент – це розуміння дії. Ділення – це процес, при якому початкове число ділиться іншим на певну кількість рівних частин. Краще за все проводити аналогію з предметами: якщо є десять яблук, котрі треба поділити на пʼять куп, то у кожній з них, за умови, що всі вони рівні між собою, буде по два яблучка. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись ділити тільки з цифрами. Завдання полягає у тому, щоб, використовуючи знання отримані в школі та розуміння процесу ділення, ділити на пʼять на кожному етапі нове число. Результат дії, тобто частка, має бути вписана у порожню клітинку після знаку рівності. Коли учень це зробить, почнеться новий етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.1
Таблиця ділення на 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування