Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Найбільш розповсюдженим форматом подання математичної інформації є звичайні приклади, які пишуться в рядок, горизонтально. Між цифрами розташовуються математичні символи, які передають ту чи іншу дію або відносини між числами. Але також є інші типи подання інформації цього роду, зокрема через таблицю. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться саме з такою формою. На екрані перед дитиною міститься таблиця. Кожен стовпчик на своїй вершині і кожен ряд з крайньої лівої сторони мають свою «назву», тобто цифру, яка є головною над цим рядом чи стовпчиком. Там, де вони пересікаються, ці головні числа додаються. Наприклад, перший стовпчик належить цифрі «100», а четвертий ряд – цифрі «400», отже там, де вони пересікаються, ці числа додаються, і тому у даній клітинці міститься число «500». Учень аналізує цю таблицю, розуміє систему її побудови, відстежує вертикалі та горизонталі, які привернули його увагу. Особливість таблиці в тому, що вона неповна – деякі її клітинки залишаються пустими. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити їх відповідними числами. Для цього учень має відстежити, до якої горизонталі та вертикалі належить пуста клітинка і додати відповідні числа, після чого ввести результат. коли дитина завершить таблицю, то пройде на новий етап, де вже буде інша аналогічна таблиця з новими числами. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.3
Таблиця додавання трицифрових чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування