Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Сучасні цифрові символи виникли на Близькому Сході кілька століть тому. Проте вони є далеко не єдиною системою позначення кількості предметів та чисел. Хоча за відому історію людства таких символічних систем було кілька (і кожна мала принципово свій відмінний спосіб зображення та взаємодії чисел), з певних історичних причин до нашого часу дожили тільки арабські, тобто найбільш розповсюдженні, та римські. Останні використовуються у годинниках, для позначення деяких важливих чисел, наприклад, порядкового номеру монарха або століття, а от у побуті – досить рідко. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще працювати з цифрами цього виду та розшифровувати їх, перекладаючи на мову звичних арабських символів. На кожному етапі учень бачить перед собою математичний приклад. Важливо, що числа позначені саме римськими цифрами. Завдання подвійне. Перший етап полягає у тому, щоб обчислити приклад, обравши правильний варіант серед кількох інших. Після цього залишається у друге поле, яке знаходиться після знаку рівності, ввести арабський еквівалент. Після того, як дитина це зробить, почнеться новий етап з іншим прикладом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.7
Утворення римського числа
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування