Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Головна складність віднімання багаторозрядних чисел для дитини полягає у тому, щоб не переплутати, що від чого треба віднімати. Коли учень бачить цифру, він має розуміти, що одиничний розряд виражається крайньою цифрою праворуч, потім йдуть десятки, сотні і так далі. Тому при відніманні зручно, коли цифри розташовані у стовпчик. Такий формат подання інформації дозволяє розміщувати цифри по розрядах: одиниці під одиницями, десятки під десятками. У ході виконання цього завдання учень наглядно побачить, як віднімати у стовпчик досить великі числа. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад з дією віднімання. Відʼємник є одноцифровим, тоді як зменшуване – двоцифрове, має розряд десятків. Завдяки зручному розташуванню цифр учень бачить, що віднімати треба саме одиниці між собою, а десятки залишати такими, як у зменшуваному. Але є виключення: якщо відʼємник більше ніж цифра, яка виражає розряд одиниць у зменшуваному, то від розряду десятків теж треба відняти одиницю. Наприклад, якщо від «54» відняти «7», то в результаті різницею буде «47». Коли учень під горизонтальною рискою, яка замінює знак рівності, вводить різницю, то проходить на новий етап, де буде аналогічний приклад, хоча числа, звісно, будуть іншими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.3
Віднімання двоцифрового та одноцифрового числа у стовпчик
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування