Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Нуль є наймолодшою цифрою, яку придумали торговці для того, щоб краще опрацьовувати свою бухгалтерію кілька століть тому. Нуль означає не кількість предметів, а їхню відсутність. Якщо від нуля відняти будь-яке число, в результаті отримаємо нуль. Але якщо цю цифру використати саме як відʼємник, то вона ніяк не вплине на зменшуване, і різниця буде такою самою. Наприклад, якщо від шести відняти нуль (тобто нічого), то в результаті залишиться шість. Аби дитина дійсно засвоїла це правило, було зроблено це завдання. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад, де зменшуване чи відʼємник –  це нуль. На якій саме позиції находиться ця цифра залежить від конкретного етапу завдання. Коли учень виконує арифметичну дію віднімання з нулем, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії. Важливо, що попри те, що вправа не супроводжується великими та кольоровими ілюстраціями, стиль зображення самих цифр посилює інтерес до виконання вправи дитиною. Кожне число яскраве, також цифри містять у собі візерунки. Отже учню буде цікаво виконувати дану вправу на кожному з її рівнів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.8
Віднімання з нулем
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування