Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Виконуючи завдання одного формату, дитина часто звикає до певного способу подання інформації і в майбутньому, якщо стикнеться з аналогічним завданням, але у іншому вигляді, може розгубитись. У ході виконання цього завдання дитина навчиться виконувати дію віднімання, навіть якщо вона подається не через приклад або задачку, а через таблицю. На екрані перед учнем невелика таблиця на два стовпчики. У першому вказано цифри (у стовпчик), які грають роль зменшуваного. Відʼємник називається в завданні. Він спільний для всіх зменшуваних. У другому стовпчику дитина має вказати числа, які є різницею, тобто результатом дії віднімання від кожного зменшуваного вказаного відʼємника. Щоб учню було простіше сприйняти такий формат подачі інформації, деякі клітинки другої колонки вже заповнені. Учень аналізує таблицю, розуміє, як повʼязані між собою цифри, що знаходяться поряд по горизонталі, після чого від кожного зменшуваного у першому стовпчику віднімає означене число. Записавши різницю до кожного прикладу, дитина проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії, але таблиця буде вже іншою. Навіть якщо дитина щось наплутає, то все рівно пройде на новий етап. Отже на кожному рівні учень виконує дію віднімання відразу кілька разів і добре запамʼятовує, яка буде різниця, коли відʼємником є те чи інше початкове число.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.13
Віднімання за правилом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування