Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина навчиться використовувати спільний відʼємник для кількох прикладів у цілому комплексі числових виразів. При цьому вони мають форму таблиці, де у першій колонці розташовані зменшувані. Відʼємник, спільний для кожного з них, міститься у завданні. Учень віднімає від коного зменшуваного у першому стовпчику цю вказану цифру, після чого вводить у другому стовпчику поряд зі зменшуваним різницю, тобто результат цієї дії. Коли учень повністю заповнює таблицю, то проходить на новий етап, де буде інший відʼємник, вказаний у формулюванні завдання, інша таблиця з новими зменшуваними. Щоб учень зумів краще зорієнтуватись у цьому завданні, одна з клітин колонки різниць вже заповнена. Учню слід вивчити цей ряд, зрозуміти, чому саме це число знаходиться у даній клітинці і, осягнувши цю закономірність, обчислити всі інші. Оскільки на кожному етапі дитина виконує відразу кілька дій віднімання, не виключено, що учень заплутається та помилиться. Але в такому випадку дитина все рівно пройде на новий етап, де на неї чекатиме нове завдання. Просто спочатку учень побачить правильний варіант під хибним. Це дасть змогу винести урок з помилки і перетворити її на корисний досвід, користуючись вправою максимально продуктивно.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Віднімання за правилом до 1000
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування