Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого для того, щоб записати математичний вираз, використовуються цифри. Ці універсальні символи є дуже зручними та оптимально підходять для цього, адже навіть велику кількість предметів можна зобразити у лаконічній формі завдяки кільком символам. Але у ході виконання цього завдання дитина буде орієнтуватись саме на зображеннях предметів, які треба перелічити та опрацювати математично. На екрані перед учнем міститься зображення кількох груп предметів. Між ними є математичні символи: знак мінусу, який передає дію віднімання, та знак рівності, після котрого треба вказати різницю, тобто число, котре є результатом дії. Під малюнками є пусті клітинки. Учень лічить кількість елементів у кожній групі та вводить відповідну цифру до кожної клітинки. Після цього залишається тільки виконати дію віднімання і ввести різницю. Коли учень заповнить всі пусті частини прикладу, то проходить на новий етап, де будуть інші обʼєкти, які треба використати в якості орієнтирів при створенні цифрового прикладу. Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант. Це дуже важливо для того, щоб дитина як можна ліпше запамʼятала урок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.6
Віднімання за схемою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування