Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Математичні вирази можуть приймати різну форму. Найчастіше використовуються цифри, які слугують універсальними символами для передачі на письмі кількості предметів лаконічно та ємко. Але також можна передати суть математичної задачки через малюнки. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься перекладати з мови ілюстрацій на мову цифрових символів і вирішувати приклади з дією віднімання після цього. На екрані перед дитиною міститься група предметів. Деяка частина з них перекреслена. Учень, аналізуючи зображення, здогадується, що всі вказані обʼєкти – це початкова кількість предметів, тоді як закреслені означають ту кількість, яку забрали, тобто відняли. Учень вводить у формулу під малюнком відповідні цифри. Ця формула містить символи звичайного прикладу з дією віднімання, тільки замість цифр там пусті клітинки. Заповнивши їх, учню залишається лише виконати дію віднімання, знайшовши різницю та ввівши її у клітинку після знаку рівності. Після цього дитина проходить на новий рівень, де буде малюнок з іншими предметами у іншій кількості. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно продовжить рух між етапами завдання, побачивши спершу правильний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.12
Відновлюємо приклад
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування