Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Таблиця – дуже зручний вид подання інформації. Він є оптимальним у багатьох випадках, в тому числі, якщо, скажімо, на різні числа діяли однаковим чином, додаючи або віднімаючи одне й те саме число. Саме з цією ситуацією зіштовхнеться учень, виконуючи це завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці, де у першій колонці знаходяться початкові числа, що грають роль перших доданків. Другим доданком є число, вказане у завданні, і воно є спільним для всіх. Це значить, що це число було по черзі додано до кожного з першого стовпчика. Відповідно у другому стовпчику знаходяться числа, котрі представляють собою результат цієї дії. Але числа у другій колонці заплутані. Сума додавання має знаходитись біля першого доданка. Учень аналізує таблицю, бачить невідповідність суми до доданків та переміщує цифри у другій колонці так, щоб кожне число знаходилось біля «свого». Тобто, щоб кожний горизонтальний ряд складався з доданка і його суми з названим у завданні числом. Щоб зробити це, дитині треба доданок із завдання по черзі додати до кожного числа першої колонки. Числа у другій слугують в якості орієнтиру, адже дитина серед них шукає необхідні варіанти. Коли учень відновлює правильне зображення таблиці, то проходить на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.10
Відновлюємо таблицю
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування