Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вертикальні стовпчасті графіки – прекрасний інструмент порівняння між собою кількості відразу декількох груп предметів. Якщо для цього використовувати цифри, то вираз вийде досить масивним і ненаглядним, тоді як діаграма має досить лаконічне і разом з тим повне візуальне оформлення, яке дозволяє оцінити величини. У ході виконання цього завдання дитина навчиться не просто оцінювати викладену в діаграмах інформацію, а підкореговувати її згідно з інструкціями. На екрані перед учнем містить стовпчата вертикальна діаграма. Всі групи предметів позначені своїм «представником» під стовпчиками, котрі йдуть від нуля вверх, до тої позначки, яка і визначає кількість предметів у кожній групі. Дві з трьох груп вже сталі, вони для того, аби показати дитині, як виглядає завершена діаграма. Третій стовпчик напівпрозорий. Учень, торкаючись до нього, корегує його висоту так, аби вона співпадала з рівнем, що означає певну кількість обʼєктів, кількість, названу у завданні. Коли дитина торкається стовпчика і фіксує його рівень натисканням (курсору чи пальця – в залежності від типу пристрою, який використовує учень), то він наливається кольором, що свідчить про те, що дитина визначилась з відповіддю. Після цього учень проходить на новий етап, де треба виконати аналогічне завдання, тільки діаграма буде іншою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.4
Відтворення вертикальних графіків за даними
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування