Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для створення послідовностей інколи використовують код. Це слово має кілька значень, і у контексті математики воно означає, що певний предмет має умовне позначення тією чи іншою цифрою. Коли людина зображує цифри, то має на увазі ці предмети, при чому послідовність кодових чисел розшифровується. і замість чисел ставляться обʼєкти, які й мав на увазі автор коду. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати саме з найпростішими варіантами закодованої інформації. На екрані перед учнем міститься послідовність предметів. Учень має ознайомитись з нею. Під малюнком зображені елементи цієї послідовності, під кожним з яких є своя цифра. Вона і означає код. У завданні, яке додається до зображеного на екрані, сформульовано, як має виглядати код у фіналі. При цьому у завданні він має цифровий вигляд, тоді як у пусті квадратики треба перемістити не цифри, а предмети, які ними кодуються. Коли учень це робить, то продовжує послідовність, використовуючи код як мову-посередницю. Після цього дитина проходить на новий етап. На ньому її чекатиме інший набір обʼєктів, новий код-мета у завданні і новий спосіб кодування під малюнком. Якщо, скажімо, на минулому етапі малюнок сови означав одиницю, а песика – нуль, то на новому це може бути вже навпаки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.5
Відтворення послідовності за кодом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування