Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже знає, як працювати з лінійкою, знає, що початок виміру не на одиничці, а на нулі. Учень знає також, що на лінійці позначаються сантиметри, а кожна маленька риска – міліметри, і один сантиметр складається з десяти міліметрів так само, як десять сантиметрів становлять один дециметр. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься встановлювати довжину на лінійці згідно з інструкціями. На екрані перед учнем міститься зображення лінійки. Над нею є напівпрозора червона риска. Коли учень торкається до неї (курсором чи пальчиком – не важливо, все залежить від того, який пристрій використовує учень), то ця риска наповнюється кольором від нуля і до того місця, де вказує дитина. У завданні до кожного рівня вказано різну довжину, яку має встановити учень. Коли дитина фіксує показник довжини цієї лінії на певній частині лінійки, то проходить на наступний етап, де зображення буде таке саме, але зміниться довжина, яку треба встановити. Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий етап, хоча не відразу: спершу побачить правильний варіант під неправильним, щоб порівняти їх та зрозуміти, де дитина допустила помилку. Кожен етап супроводжується малюнком, який не має звʼязку з виміром довжини, але урізноманітнює візуальний ряд завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.10
Вимірювання довжини
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування