Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Множення повʼязане з діленням так само, як додавання – з відніманням. Ці процеси протилежні один одному, а відтак невідʼємні. Щоб знайти множник при відомому добутку та іншому множнику, необхідно застосувати ділення. У ході виконання цього завдання дитина буде займатись саме цим. На екрані перед учнем зображено математичний приклад, що містить дію множення. Але добуток, результат цієї дії, вже є відомим. Натомість порожньою клітинкою є місце, де розташувався один із множників. Завдання полягає у тому, щоб відновити приклад, зробити його повним, знайшовши невідомий множник. Для цього треба добуток поділити на відомий множник. Дуже важливо, аби дитина не просто завчила це правило, а зрозуміла логіку процесу. Добуток виступає як ділене, тому що це число є найбільшим і містить у собі обидва множника. Якщо один виступить у ролі дільника, то невідомий буде часткою, яку й дізнаються по результатам ділення. Коли учень обчислює приклад, дізнається частку і вводить це число на місце другого множника, то проходить на наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру, але приклад буде містити інші числа. Таким чином, учень більш твердо запамʼятовує це правило і вчиться використовувати його на практиці швидко, правильно і майже рефлекторно, знаючи звʼязок між множенням та діленням.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.7
Якого числа не вистачає?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування