Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшість завдань з математики для учнів молодшої школи все ж мають форму звичайних прикладів. По-перше, їх легше сприйняти, по-друге, саме числові приклади вчать дитину краще розбиратись в цифрах та орієнтуватись у них. Але разом з ними у курс математики входять завдання, які мають формат текстових задач. Вони також допомагають краще оволодіти арифметичними діями, але разом з цим розвивають і уяву, творчі здібності й аналітичне мислення. Саме вирішенню задачок, які мають текстовий вигляд, і присвячено цю вправу. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій зображено певні обʼєкти. А над малюнком – задачка, де вказана кількість цих предметів і певний елементарний сюжет. Питання до задачки поставлено таким чином, що дитині на кожному з етапів треба виділити зображення того предмету, вказана в задачці кількість якого більша чи менша – в залежності від питання у конкретному рівні. Коли учень це зробить, то перейде на новий етап вправи, де треба виконати дії аналогічного характеру, от тільки задачка буде інша, а відтак і ілюстрації теж – нові. Особливість вправи в тому, що кількість предметів не є наглядною: на малюнку означені обʼєкти завжди намальовані по одному. Кількість вказана тільки в задачці, що стимулює увагу дитини саме до тексту.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.5
Задачі на порівняння
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування