Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У корені будь-якої математичної задачки знаходиться та чи інша ситуація. Здебільшого вони всі завжди вкрай умовні, але при цьому задачі саме тим корисні, що допомагають використати математичні знання у життєвих ситуаціях. Завдяки цій вправі дитина ознайомиться з випадками, коли у задачці на віднімання не один, а два відʼємники. Учень на кожному рівні вправи бачить таку задачку, читає її умови і визначає, яке число є зменшуваним, а які є його відʼємниками. Після цього залишається тільки скласти для себе цей приклад і виконати описану дію віднімання. Важливо, що учень має тримати в памʼяті цей уявний приклад, а під задачкою ввести залишається тільки його рішення. Для ефективного виконання цього завдання необхідно виконувати дії послідовно. Спочатку від зменшуваного відняти перший відʼємник, а потім від отриманої різниці – другий. Це завдання вимагає від дитини великої концентрації уваги та вміння зосередитись на поставленій задачі. Коли учень вводить число, яке вважає правильною відповіддю, то проходить на новий етап, при чому відбувається це незалежно навіть від того, чи правильно дитина відповіла на питання минулої задачки. У випадку помилки учень просто бачить перед собою правильну відповідь і проходить далі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.16
Задачі на віднімання трьох чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування