Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

При вивченні певної важливої теми необхідно, аби кожна вправа була особливою, учень не зможе дійсно добре запамʼятати урок, якщо завдання виявиться нудним, або повторюватиме вже пройдені вправи по кілька разів. Дитині необхідно, щоб інформація подавалась у цікавій формі. Саме тому це завдання, яке продовжує тему вивчення розрядів чисел, має ігрову форму. На екрані перед учнем міститься дві вертикалі. Вони трохи нагадують градусник: йдуть від меншого числа до більшого, знизу вверх, і кожне число подібне до щабля на градаційній лінійці. Таких стовпчиків стільки, скільки розрядів у заданого числа. У формулюванні завдання вказано, яке число має створити дитина за допомогою цих стовпчиків. Учень аналізує його, розуміє, яка цифра співвідноситься з яким із розрядів, після чого на відповідних стовпчиках виділяє ту цифру, яку треба. Коли учень це робить, то вертикаль зафарбовується – від початку і до цієї цифри, що теж тільки посилює схожість з термометром. Таким чином дитина створює дещо на кшталт кольорового стовпчастого графіку, який водночас є головним аспектом ігрового елементу вправи, і разом з тим наглядно демонструє, як співвідносяться цифри у числі. Коли учень створює число, то проходить на новий етап, де буде інша кількість стовпчиків та нове число.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.4
Запис числа за розрядами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування