Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як учень вивчить геометричні фігури та навчиться працювати з ними, настає час більш поглибленого вивчення їхніх властивостей, якостей та особливостей. Наприклад, особливість поняття периметру та методи його знаходження. Поняття розміру обʼєкта є досить відносним. Все залежить від того, на яку саме сторону першою звертає увагу шукач. Наприклад, драбина висока, але вузька, тоді як стіл довгий, але низький. Тому коли йде мова про розміри обʼєкта в цілому, необхідно враховувати саме його периметр. Ця ознака є сумою величини всіх сторін фігури. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься його шукати. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури. На кожному етапі як фігура, так і її розміри нові, але завдання одне й те саме – вирахувати та записати периметр. Довжина кожної сторони підписана. Залишається тільки виконати обчислення, і в цьому стануть до нагоди знання дитини дії додавання. Коли учень дізнається суму величини всіх сторін, то проходить на наступний етап. Аби виконання вправи не здавалось рутиною, кожен рівень супроводжується ще одним персонажем – наприклад, казковим звірятком. Його присутність додає вправі цікавості, робить її більш живою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.1
Знаходження периметра за малюнком
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування